Lidköpings kommun har som mål att ligga i framkant när det gäller nya e-tjänster till sina kommunmedborgare. Och i samarbetet med Artvise kring Platina har man också kommit i kontakt med Artvise IT-stöd för e-tjänster, Artvise e-Tjänst, och det breda utbud av tjänster och moduler som finns där.
Vaggeryd uppskattar att Artvise E-tjänst är väldigt flexibel och att man gör allt som man vill från scratch.
Motala ger tummen upp för Artvise E-tjänster
-Snabb implementation, bra support och kontaktperson samt bra pris.
Den absolut mest uppskattade funktionen i Artvise Kundtjänst är enligt Halmsdats kommun den smidiga uppföljningen av pågående ärenden.
Sollefteå ökar kraftigt i KKIK mätningen (kommunens kvalitet i korthet). Receptet bakom denna ökning är en väl fungerande organisation med kompetenta medarbetare som får stöd i kompletta systemlösningar. Stödsystemen omfattar allt från hänvisning och växel till kundtjänstsystem med ärendehantering.
Artvise Kundtjänst, det primära systemet för Södertälje Kontaktcenter och navet i den interna kunskapsdelningen.
Servicegatan 1, Skellefteå
Råsundavägen 15, Stockholm
Ystadvägen 17, Malmö
Artvise är ett svenskt programvarubolag som levererar lösningar, produkter och kvalificerade tjänster inom området ECM (Enterprise Content Management) och som tillsammans med sina kunder utvecklar och genomför verksamhetsförbättringar med modern informationsteknik.