Sigtuna kommun har infört Artvise Contact Center!

Sigtuna kommun har infört Artvise Contact Center för hantering av telefoni i kommunens kontaktcenter.

Sigtuna kommun har skapat ett modernt kontaktcenter för att öka servicegraden och kvalitet i dom frågor och ärenden som hanteras, i samband med detta valde Sigtuna kommun att införa Artvise Contact Center. Efter ett kort och effektivt installationsprojekt hanterar nu Artvise Contact Center alla inkommande telefonsamtal till kommunens kontaktcenter samt ett flertal andra verksamheter. Sigtuna kommun har med Artvise Contact Center fått ett kraftfullt och användarvänligt IT-stöd för hantering av telefoni inom kommunen som dessutom ger handläggarna ett komplett integrerat ärendehanteringsstöd. Tack vare att Sigtuna kommun valde Artvise har dom nu ett system som utöver kontaktcenter även hanterar hänvisning inklusive kalenderkoppling, gruppnummer och automatisk telefonist.

-Vi ser stort och ökat intresse för vårt IT-stöd för kontaktcenter och är mycket glada att Sigtuna kommun valde oss, säger Lars Ögren, VD på Artvise AB.