Äntligen ett riktigt kontaktcenter som utöver att vara intelligent och skalbart även innehåller helt integrerad ärendehantering och lättillgängliga telefonifunktioner vilket verkligen stödjer handläggarna och agenterna i deras vardag!
Med Artvise Contact Center får ni ett produktivitetshöjande verktyg för att leverera den bästa servicen till agenter/handläggare och dina kunder.
Nu kan dina kunder nå dig genom att använda den kanal som är mest bekväm för dem. Med Artvise Contact Center får ni en plattform som är enkel att använda och som direkt är kompatibel med t.ex. ton-val (IVR), röststyrning, chatt, e-post, fax och även sociala medier. Artvise Contact Center används för att enkelt hantera alla kanaler med ett enhetligt gränssnitt och säkerställer samtidigt att deklarerade servicenivåer uppfylls.
Artvise Contact Center låter kanalerna samverka för att komplettera varandra vilket, i kombination med information från integrerade verksamhetssystem, gör det möjligt att erbjuda en förbättrad kundresa på kundens villkor, när som helst, var som helst.
Alla funktioner du behöver i contact center
✔ Samtalslogg
✔ Samtalsstyrning
✔ Telefonbok
✔ Inspelning
✔ In/ut samtal
✔ Köhantering
✔ Konferensfunktion
✔ Live chat
✔ Ärendehantering
✔ Alla kanaler
✔ Medlyssning
✔ Återuppringning
0910 - 395 00
Servicegatan 1, Skellefteå
Råsundavägen 15, Stockholm
Ystadvägen 17, Malmö
Artvise är ett svenskt programvarubolag som levererar lösningar, produkter och kvalificerade tjänster inom området ECM (Enterprise Content Management) och som tillsammans med sina kunder utvecklar och genomför verksamhetsförbättringar med modern informationsteknik.