Artvise logo

Användarvänligt Contact Center!

Kontaktcenter med integrerad ärendehantering

Äntligen ett riktigt kontaktcenter som utöver att vara intelligent och skalbart även innehåller helt integrerad ärendehantering och lättillgängliga telefonifunktioner vilket verkligen stödjer handläggarna och agenterna i deras vardag!
Med Artvise Contact Center får ni ett produktivitetshöjande verktyg för att leverera den bästa servicen till agenter/handläggare och dina kunder.

Multikanal som standard

Nu kan dina kunder nå dig genom att använda den kanal som är mest bekväm för dem. Med Artvise Contact Center får ni en plattform som är enkel att använda och som direkt är kompatibel med t.ex. ton-val (IVR), röststyrning, chatt, e-post, fax och även sociala medier. Artvise Contact Center används för att enkelt hantera alla kanaler med ett enhetligt gränssnitt och säkerställer samtidigt att deklarerade servicenivåer uppfylls.

Omnikanal - kundresa över fler kanaler

Artvise Contact Center låter kanalerna samverka för att komplettera varandra vilket, i kombination med information från integrerade verksamhetssystem, gör det möjligt att erbjuda en förbättrad kundresa på kundens villkor, när som helst, var som helst.

Checklista över funktioner

Alla funktioner du behöver i contact center

✔ Samtalslogg

✔ Samtalsstyrning

✔ Telefonbok

✔ Inspelning

✔ In/ut samtal

✔ Köhantering

✔ Konferensfunktion

✔ Live chat

✔ Ärendehantering

✔ Alla kanaler

✔ Medlyssning

✔ Återuppringning

Senaste nytt

Artvise AB | Servicegatan 1 | 931 76 Skellefteå | Växel: 0910‑395 00

Artvise AB | Danderydsgatan 33 | 181 10 Stockholm | Växel: 0910‑395 00

Copyright @ Artvise AB, All Rights Reserved