Artvise logo

Kundfokus i alla projekt!

Artvise E-Tjänst

Lidköpings kommun har som mål att ligga i framkant när det gäller nya e-tjänster till sina kommunmedborgare. Och i samarbetet med Artvise kring Platina har man också kommit i kontakt med Artvise IT-stöd för e-tjänster, Artvise e-Tjänst, och det breda utbud av tjänster och moduler som finns där.

Läs mer här

Vaggeryd uppskattar att Artvise E-tjänst är väldigt flexibel och att man gör allt som man vill från scratch.

Läs mer här

Motala ger tummen upp för Artvise E-tjänster
-Snabb implementation, bra support och kontaktperson samt bra pris.

Läs mer här

Artvise Kundtänst

Den absolut mest uppskattade funktionen i Artvise Kundtjänst är enligt Halmsdats kommun den smidiga uppföljningen av pågående ärenden.

Läs mer här

Sollefteå ökar kraftigt i KKIK mätningen (kommunens kvalitet i korthet). Receptet bakom denna ökning är en väl fungerande organisation med kompetenta medarbetare som får stöd i kompletta systemlösningar. Stödsystemen omfattar allt från hänvisning och växel till kundtjänstsystem med ärendehantering.

Läs mer här

Väsby Direkt är Upplands Väsby kommuns speciella kund-kontaktcenter, Varje dag kommer det in tusentals ärenden till Väsby Direkt. För att kunna ge snabbare service och ta hand om fler ärenden installerade man under våren 2014 Artvise Kundtjänst.

Läs mer här

Artvise Kundtjänst, det primära systemet för Södertälje Kontaktcenter och navet i den interna kunskapsdelningen.

Läs mer här

Senaste nytt

Artvise AB | Servicegatan 1 | 931 76 Skellefteå | Växel: 0910‑395 00

Artvise AB | Danderydsgatan 33 | 181 10 Stockholm | Växel: 0910‑395 00

Copyright @ Artvise AB, All Rights Reserved