Inrikesflygbolaget BRA har infört Artvise Contact Center!

Flygbolaget BRA har efter sondering av marknaden infört Artvise Contact Center för hantering av kundkontakter.

För att medarbetarna inte skulle behöva använda flera olika system vid kundkontakter valde BRA att införa Artvise Contact Center, efter ett mycket effektivt och lyckat införandeprojekt som levererats av Iver AB hanterar nu Artvise Contact Center alla inkommande telefonsamtal, Chatt och e-postmeddelanden hos BRA. Leveransen är baserad på den av Iver hostade telefonitjänsten iSpeak. BRA har med Artvise Contact Center fått ett kraftfullt och användarvänligt IT-stöd för hantering av kundkontakter som dessutom ger medarbetarna ett komplett integrerat ärendehanteringsstöd.

- Vi är mycket glada över att BRA valt att satsa på Artvise som IT-stöd för deras kundcenter och dessutom är vi imponerade över vår samarbetspartner Iver AB som gjort ett förstklassigt arbete hos kunden, säger Lars Ögren, VD på Artvise AB.