Vårens webinar

Vi fortsätter med våra webinar för våra kunder. Under våren kommer vi att hålla fem stycken med lite olika ämnen.

Är du kund hos oss och vill anmäla dig så hittar du anmälningssidan här: Support - Artvise Länk till annan webbplats.
De ämnen vi tar upp i vårens webinar är:

29/3 Ärendepopp
Ärendepop används i Artvise kundtjänst för att automatiskt öppna ett ärendekort när ett samtal besvaras i ett telefonisystem som inte är Artvise Contact Center.
Vi går igenom hur ärendepopen fungerar och vad som krävs för att komma i gång med integrationen.

19/4 Extern chat
Extern Chat möjliggör att från kunds hemsida kunna öppna en chat-dialog med en Agent i Artvise Contact Center. Vi går igenom hur Extern Chat fungerar och vad som krävs för att komma i gång med integrationen.

17/5 Kalenderkoppling
Aktiviteter och hänvisningar via kalendersynk.

31/5 Säkra samtal
Säkra samtal används för att kunna autentisera en motpart direkt under pågående samtal. Vi går igenom hur detta kan konfigureras och vilka typer av autentiserings möjligheter som finns.

14/6 Dashboard
Dashboard nyttjas för att kunna presentera realtidsstatistik direkt från Artvise moduler. Vi går igenom hur man bygger, konfigurerar och vilka presentations möjligheter som finns.

Vill du träffa oss live och få veta mer om Artvise så glöm inte att anmäla dig till våra kunddagar.
Kunddagar 2023 - Artvise Länk till annan webbplats.