Välkommen till Artvise Kunddagar 2023!
Vi önskar alla våra kunder hjärtligt välkomna till årets kunddagar 4-5 maj i Stockholm, Quality Hotel Friends. Dagarna kommer att innehålla allt från nyheter i Artvise 7.0, våra partners, demos, genomgång om vart vi är på väg, externa talare och mycket mycket mer.
Anmäl dig, träffa oss, mingla runt med andra användare av Artvise, ett perfekt tillfälle att utbyta erfarenheter, tips och råd med andra.
Kolla gärna in på vår LinkedIn Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster., där uppdaterar vi också hela tiden kring våra kunddagar.
Konferencier
JAN BYLUND
Vi tar ju såklart med oss det bästa från Norrland. Jan Bylund, för de flesta känd från TV. Han är också en av våra mest älskade komiker och föreläsare.
Han har gjort sig eftertraktad som både moderator och föreläsare på grund av hans ödmjuka framtoning och kombination av
skratt och gråt - men också hans sätt att prata om livet och vardagen med ett humoristiskt och relaterat perspektiv.
Preliminärt schema
Agenda - Torsdag 4 maj
09:00 - 09:30 Inskrivning, fika
09:30 - 10:00 Välkomna, presentation av Artvise samt partners
Jan Bylund, konferencier. Lars Ögren, Artvise
10:00 - 10:45 Nyheter Artvise 7.0
Aina Swahn Herzog, Stefan Gustavsson, Artvise
10:45 - 11:15 Mingel
11:15 - 11:45 Agima – Hur maxar ni er ärendehantering.
Annika Midén, konsult verksamhetsutveckling, Agima Management
André Hagberg, konsult verksamhetsutveckling, Agima Management
11:45 - 13:00 Lunch
13:00 - 13:45 Demo Artvise 7.0
Jimmy Öhlin, Artvise
13:45 - 14:25 På detta pass delar vi på oss
Trafikbolag (egen lokal)
Johan Eriksson & Lukas Ögren, Artvise
Övriga - Stora salen
Integration med Public 360
Angelina Kullman, Verksamhetsutvecklare, Kontaktcenter, Nynäshamns kommun
Vikten av att ärenden stannar i Artvise hela vägen
Mari Schönenberg, Verksamhetsutvecklare Kontaktcenter, Mölndals kommun
14:25 - 15:00 Fika, mingel
15:00 - 15:45 Confirma Software
Jarle Mörk, Confirma Software
Mikko Kupiainen, CPU
John Tonheim, Compilo
15:45 - 16:00 Tele2
Olle Gidlund, Försäljningschef Publik Sektor Nord/Öst, Tele2 Företag
16:00 - 16:15 Civis
Kristian Aksnes, Head of sale, Civis
16:15 - 16:30 Användarförening
Mauritz Wahlqvist, Artvise
16:30 - 17:00 Artvise Roadmap
Jimmy Öhlin, Artvise
18:30 3 rätters middag, underhållning
Preliminärt schema
Agenda - Fredag 5 maj
09:00 - 09:15 Fika
09:15 - 10:00 Jan Bylund
10:00 - 10:30 Dynava – Från Sundsvall till Dakar
Sara Lawett, Growth and Marketing Manager Dynava
Bygghemma – Effektiv onboarding
Alexander Axelsson, Head of Customer Service
10:30 - 11:00 Mingel
11:00 - 11:35 Q&A – Artvise svarar på inskickade kundfrågor
Patrik Backe, Artvise
11:35 Avslut med ”take-away påse”
Externa talare
AGIMA
Hur maxar ni er ärendehantering
- Hur får man stenkoll på er verksamhet?
- Använd er av ärendehantering för att verksamhetsutveckla
- Tips på hur man kategoriserar

ANNIKA MIDÉN
Konsult verksamhetsutveckling.
Agima Management
Annika har en bakgrund som socionom och chef på socialförvaltning sedan började hon som arbetsledare och chef på kontaktcenter.

ANDRÉ HAGBERG
Konsult Verksamhetsutveckling.
Agima Management
André är gatuingenjören som srbetat i 20 år med medborgar- och kundservice som chef och projektledare. Nu hjälper han andra med sin kundservice.

SARA LAWETT
Growth and Marketing Manager
Dynava
Från Sundsvall till Dakar
- Fördelarna med mångfald i både personalstyrkan och versionerna av Artvise
- Skräddarsy ditt system med hjälp av modern teknik
- Fokus på medarbetarnöjdhet – en nyckel till högre kundnöjdhet

ALEXANDER AXELSSON
Head of Customer Service
Bygghemma
- Vad gör man när ingenting blir som man tänkt?
- …när försäljningen krossar alla prognoser?
- …samtidigt som man precis gått in i ett nytt system?
- …allt kryddat med en komplex affärsmodell, flöden och processer.

ANGELINA KULLMAN
Verksamhetsutvecklare, Kontaktcenter Nynäshamns kommun
Integration med Public 360
- Skapa en kommunövergripande rättssäker digital hantering av alla ärenden.
- Integration med diarie-systemet Public 360.

MARIE SCHÖNENBERG
Verksamhetsutvecklare, Kontaktcenter Mölndals kommun
Vikten av att ärenden stannar i Artvise hela vägen.
- Nyttan av specialistgrupper, Mobile och statistik
- Klassa ärendehanteringssystemet i SKR:s.
- Klassa så säkrar du upp informationssäkerhet, gallring och SLA-tider och vet vad du eventuellt behöver förbättra.

JARLE MØRK
CEO
Confirma Software
Vårt breda utbud av lösningar betjänar nordiska SME-företag och offentlig sektor inom:
• Point-of-sales och mobil betalning
• Specialiserad ERP
• Kvalitetsledning
• E-handel
• Lönetjänster
• Kundtjänst
• Administratörsfunktioner
Confirma Software
Confirma Software är ett ledande nordiskt mjukvaruföretag som erbjuder lösningar till små och medelstora företag och offentlig sektor. Vi levererar lösningar inom ERP/POS, lön, kvalitetsledning, kundservice och administrativa tjänster.
Confirma Software grundades 2019 och har blivit en stor aktör på den nordiska IT-marknaden. Var och en av våra 15 operativa bolag är experter på sina egna branscher. Våra medarbetare är lika mycket experter inom sitt verksamhetsområde som de är på att utveckla programvara! Kunskapen hos våra anställda är din garanti för att vi kommer att fortsätta att göra ditt liv enklare.
Confirma Software är mer än en samling framgångsrika företag. Det är ett sätt att förena sina krafter och erbjuda en nordisk kundupplevelse av hög kvalitet: ett partnerskap som kunderna kan lita på till 100 procent. Confirma Software stöds av Abry Partners, en private equity-fond med fokus på affärs- och informationstjänster baserad i Boston, MA
CPU
CPU’s Ceepos payment platform is widely used in Finnish public sector, educational sector and various other industries. Ceepos includes point-of-sale, ecommerce and mobile payment solutions that are fully integrated with financial administration and access control systems.
CPU offers a full range of independently produced Ceepos lifecycle services: consulting, deployment, development, maintenance and support.

MIIA RUUTTULA
Marketing planner CPU

MIKKO KUPIAINEN
Sales and marketing director CPU

JOHN TONHEIM
CEO
Compilo
Compilo
Compilo tilbyr spesialtilpassede programvarer som samler organisasjoners kvalitetsprosesser i ett enkelt og intuitivt system, og hjelper store og mellomstore organisasjoner mot mer effektive prosesser, økt produktivitet og raskere forbedring, alt med redusert bruk av tid og ressurser.
Med Compilos kvalitetssystem kan organisasjoner fokusere på det de er gode på, og føle seg trygge på at alle prosedyrer, gjøremål og dokumenter er trygt forvart og lett tilgjengelig på ett sted.
Utställare
OBEGRÄNSADE KUNDUPPLEVELSER
För dig som företagare finns en mängd kommunikationslösningar att välja mellan. Men det kan vara svårt att veta vilka tjänster och produkter som är rätt för just din verksamhet.
VILL DU VARA MED OCH UTVECKLA HÅLLBARA SAMHÄLLEN FÖR
MEDBORGARNA?
I över tio år har vi, tillsammans med våra kunder definierats av vår ledstjärna om att utveckla varandra, verksamheter och samhället. Detta gör vi för att utveckla och bidra till urbana och innovativa samhällen som aldrig stannar upp.