Kundcase
Lidköpings kommun
Lidköpings kommun har som mål att ligga i framkant när det gäller nya e-tjänster till sina kommunmedborgare. Och i samarbetet med Artvise kring Platina har man också kommit i kontakt med Artvise IT-stöd för e-tjänster, Artvise e-Tjänst, och det breda utbud av tjänster och moduler som finns där.
Vaggeryds kommun
Vaggeryd uppskattar att Artvise E-tjänst är väldigt flexibel och att man gör allt som man vill från scratch.
Halmstads kommun
Den absolut mest uppskattade funktionen i Artvise Kundtjänst är enligt Halmsdats kommun den smidiga uppföljningen av pågående ärenden.
Sollefteå kommun
Sollefteå ökar kraftigt i KKIK mätningen (kommunens kvalitet i korthet). Receptet bakom denna ökning är en väl fungerande organisation med kompetenta medarbetare som får stöd i kompletta systemlösningar. Stödsystemen omfattar allt från hänvisning och växel till kundtjänstsystem med ärendehantering.
Södertälje kommun
Artvise Kundtjänst, det primära systemet för Södertälje Kontaktcenter och navet i den interna kunskapsdelningen.
Motala kommun
Motala ger tummen upp för Artvise E-tjänster
-Snabb implementation, bra support och kontaktperson samt bra pris.
Upplands Väsby kommun
Väsby Direkt är Upplands Väsby kommuns speciella kund-kontaktcenter, Varje dag kommer det in tusentals ärenden till Väsby Direkt. För att kunna ge snabbare service och ta hand om fler ärenden installerade man under våren 2014 Artvise Kundtjänst.